Bestilling Når du handler hos ditLED.dk skal du afgive en række oplysninger som navn, adresse, e-mailadresse og telefonnummer. Disse oplysninger er nødvendige for at vi ved hvor vi skal sende varerne hen, men også for at vi kan kontakte dig hvis der er problemer med din ordre i form af udsolgte varer eller lignende.
Betaling Når du bestiller varer hos ditLED.dk kan du vælge at betale din ordre på en af følgende måder:
Bankoverførsel
Betalingskort
Mobilepay
Bankoverførsel Hvis du vælger betaling via bankoverførsel afsendes dine varer når vi modtager betalingen. Hvis ikke betalingen er modtaget senest 5 bankdage efter bestilling annulleres ordren. Kontooplysninger til brug ved betalingen vil fremgå af din ordrebekræftelse.
Betalingskort Hvis du betaler med betalingskort trækkes pengene på din konto når varerne afsendes. Selve betalingen foregår, for at sikre dine data, via en sikker forbindelse til PBS (Nets) Hos ditLED.dk kan du betale med følgende kort: Dankort, eDankort, VISA/Dankort, VISAElectron, VISA, Mastercard
Mobilepay Hvis du betaler med mobilepay trækkes pengene på din konto når varerne afsendes. Selve betalingen foregår, for at sikre dine data, via en sikker forbindelse til PBS (Nets)
Levering Ordrer hos ditLED.dk leveres typisk med GLS. Normalt ekspederes din ordre samme dag vi har modtaget betalingen. Hertil skal lægges speditørens forsendelses tider der typisk er 1-2 dage.
Reklamationsret eller ombytning Du har altid to års reklamationsret. Det betyder, at du har ret til at klage til ditled.dk over fejl og mangler ved varen i to år. Hvis varen har en fejl eller mangel, har du ret til at få den repareret eller byttet til en ny. Forsendelsesomkostninger i forbindelse med returneringen betales af kunden.
Fortrydelsesret Bestillinger hos ditLED.dk er omfattet reglerne om fjernsalg i dørsalgsloven. Det betyder at du som kunde har 14 dages fuld returret. Hvis du ønsker at gøre brug af din returret skal dette meddeles os hurtigst muligt efter modtagelsen.
Når du returnerer de købte varer skal det ske i original emballage samt i samme stand og antal.
Det gør vores arbejde meget nemmere og fremmer dermed tilbagebetalingen, hvis du på følgeseddelen angiver fakturanummer, eller du vedlægger en kopi af fakturaen i pakken.
Du er på ingen måde forpligtet til at angive nogen grund til returneringen, men vi vil sætte pris på det hvis du alligevel gør det. Uden tilbagemeldinger fra vore kunder er det svært for os at vide hvor skal sætte ind for at forbedre vort sortiment eller service.
Ved fortrydelse af købet får du refunderet hele det fakturerede beløb inkl. fragt, men minus eventuelle gebyrer. Forsendelsesomkostninger i forbindelse med returneringen betales af kunden.
Tilbagebetaling af købssummen sker med samme metode som du har betalt din ordre. Dvs. har du betalt med betalingskort, tilbagebetales på dette kort. Har du betalt via bankoverførsel skal du oplyse om dit pengeinstituts navn og dit registrerings – og kontonummer. Vi overfører pengene til din konto inden for 5 arbejdsdage efter vi har modtaget varerne fra dig.
Det er dit ansvar at sørge for at varerne er forsvarligt beskyttet under transporten.
Fortrolighed ditLED.dk vil aldrig sælge, eller på anden måde gøre, oplysninger om sine kunder eller besøgende tilgængelige for tredjemand. Dog er der et enkelt forbehold! Ved kriminelle forhold såsom kreditkortsvindel vil IP adressen blive videregivet til politiet, sammen med anmeldelse herom.
I forbindelse med dit besøg på www.ditLED.dk bliver der automatisk registreret en række forskellige oplysninger. Disse oplysninger er anonyme og kan ikke bruges til at identificere dig. Oplysningerne bliver opsamlet af 2 grunde, for det første hjælper det os med løbende at forbedre webshoppens brugervenlighed, og identificere og løse problemer, og for det andet så bruger vi disse data til at udarbejde statistikker til internt brug. Disse oplysninger omfatter, men er ikke nødvendigvis begrænset til:
• Hvilket land kommer den besøgende fra • Hvordan finder de besøgende vores side • Hvilken browser bruger de besøgende • Hvilken skærmopløsning har de besøgende • Hvilken side kommer den besøgende ind på • Hvilken side forlader den besøgende sitet fra • Hvor lang tid bruger den besøgende på siden • Hvor mange side ser den besøgende
Oplysning om klagemuligheder En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her – http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse info@ditLED.dk.
Generelt
Har du spørgsmål til brugen af webshoppen eller varerne er du altid velkommen til at kontakte os på e-mail eller telefon